3års kontroll på BVC

Idag hade vi tid hos BVC för Loves 3-års kontroll. Det gick bra, men jag tror inte Love har varit så tyst någonsin som han var där inne hos BVC-tanten!! HAHA, han som ALLTID pratar och aldrig är tyst här hemma!!! Säkert typiskt bara för att dom vill att barnen ska prata :p
Han har blivit hela 102cm lång och väger 16,8 kg nu! MIN STORA KILLE <3 <3 <3

Just nu försöker jag få in alla mina jobb i mitt fullpackade schema... Det här är det värsta med att gå som extra/timanställd, och jag har så fruktansvärt svårt att tacka nej till jobb! Men nu måste jag verkligen göra det för jag jobbar nästan varje dag, både vardag som helg - dag som kväll, ända fram till julafton nu. Jag har t.om. gett bort lite jobb till storasyster som vill ha lite extrajobb utöver sina studier som till undersköterska :) Snäll som jag är, hehehe.
Det kommer bli synd om Love men han har ju världens underbaraste farmor och farmor och inte tala om gammelfarmor. Dom kommer ställa upp mycket nu under december månad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?