Saltkristallfackla från Noles

Jag var och besökte min pappa och hans sambo i deras nyöppnade butik i Enköping. Där hade dom verkligen fått till det fint! Litet men med en hög mysfaktor!!!

Hittade en värmeljusfackla i saltkristall som var underbart snygg.
Gillar även att saltkristallen tar bort alla negativa joner som finns i
rummet, vilket jag tror på! Är lite vidskeplig...eller vad det nu heter,
hahaha!! Kan inte stava :p
Den står nu i fönstret i köket och den är ÄNNU finare när det tänds
ett ljus och läggs i, flammar liksom så härligt!










Love fastnade för en liten prydnadssak som han ville ha i sitt rum, och den fick han såklart ;) Jag måste nog vara mästare i att skämma bort min son! Det var en drake, han valde såklart den i blå färg fast mamma ville ha den i lila, som åker på en motorcykel. TUFF och annorlunda :)

 

 

Jag fick även julklapp när jag var där och då fick jag en ashäftig lotus-lampa som man kan hänga vart man vill i ett rum. Den är chockrosa och limegrön, precis de färgerna som jag har i mitt vardagsrum :) Så den kommer passa suveränt bra där inne!!! Då jag inte har hunnit satt upp den hemma så lägger jag ut en bild som är tagen från nätet istället, för er som vill se hur den ser ut :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?