Heja JAY!

God Morgon kära läsare <3

Just nu sitter jag i min underbara morgonrock och med en god kopp kaffe i handen :) Vad vore en morgon utan kaffe?????!!!!!!
Om ca en halvtimme så ska jag börja bege mig mot jobbet, inte det roligaste en lördag kanske, men jag får glädjas åt att jag slutar klockan 12 idag :D

Såg Idol igår och fy tusan vad Jay är BRA! Mer än bra...Superbra :D Jag hoppas verkligen att han vinner hela fadderuttan! Aja, detta återstår ju att se...men han kommer att få mina röster framöver i alla fall <3<3

Idag ska vi även åka till Valbo och strosa runt lite i köpcentret, kanske hitta lite julklappar och andra prylar. Sen vankas det storhandling av mat på City Gross. Det blir premiär för oss där, annars brukar vi alltid handla på Willys eller ICA Maxi. Ska bli kul att se vad de har för produkter!

Ha en bra dag!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?