Premiär-inlägg...

Välkommen till min blogg!
Här kommer mitt premiär-inlägg =)

Med den här bloggen så är det tänkt att jag ska skriva och berätta om mitt liv/vardag och allt som händer mig och min familj där. Jag tänker också skriva mycket om mitt floristyrke och allt som jag lyckas pyssla ihop både på jobbet och hemma. Ett annat stort intresse är förståss mode och skönhet, så det kommer nog bli både ett och annat inlägg om detta också ;)
Vi håller just nu på att renovera här hemma också och inredning är ju toppenkul så här kommer ni kunna läsa om inredning och se före/efterbilder på våran renovering och lite *hur-gör-djur* med denna renovering.

Ja...det kommer säkert bli jätteblandat på den här bloggen :) Jag hoppas det kommer bli en spännande läsning för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?