Presentation av min son Love

Här är min son Love. Han är född 2007-09-30 så det innebär att han är ganska nyligen 3 år fyllda! Full av energi och just nu lite i trotsåldern men samtidigt är det nog en rolig ålder för det kommer en hel del oväntat ur denna lilla mun ;) Han är ett stort fan av Blixten och han älskar sina 2 katter Elvis & Kurry. Enda gången han sitter stilla är när jag eller Pappa läser en saga för honom...en riktig liten bokmal!!! :D
Man ser en liten skymt av Pappa Pontus bredvid också =) Bild på honom kommer senare, för han är inte så lätt att fånga med kameran ;p Men jag ska nog lura den rackarn nån dag, hihi!!!

Kommentarer
Postat av: Leif Nordin

Hej min dotter. Kul och mycket fin sida du hittat.Hoppas att allt är bra med er.Vi kämpar på med noles presenter www.noles.se Vi har laggt in lite nyheter på sidan.Ska försöka mig på nuhetsbrevet i helgen. Ha det gott,krama love o pontus från mig o engla

2010-11-18 / 06:47:44
Postat av: Miss Nordin

Hej pappa och extra mamma!

Visst är den fin, kämpade hela dagen igår med att få den så fin :) Stod och valde mellan denna layout och en annan i lila med en örn och fallande snöflingor... Funderar på att ha den med snöflingor nu när det är vinter och sen återgå till denna i vår!

Jag har länkat till eran sida här på min blogg :) Spännande, jag ser fram emot nyhetsbrevet!!!

Kram till er och Pontus/Love kramar tillbaka.

2010-11-18 / 07:08:08     URL: http://missnordin.blogg.se/
Postat av: Leif Nordin

Den med lila örnen låter häftigt.....nyhetsbrevet från noles presenter kommer jag att försöka att knåpa ihop i helgen. Tack min dotter för att du länkar till www.noles.se .



Syns o hörs//pappa

2010-11-18 / 12:29:23
Postat av: Miss Nordin

Ja, den är lite annorlunda ;) Jag ska byta till den när jag kommer in i december månad. jag väntar med spänning ;) Jag ska ta och beställa 2 ljus av er också så ni får öva upp er på att skicka era produkter. Men kan inte bestämma mig för blå eller grön färg...hmm, svårt det där. Självklart länkar jag, vill ju att det ska gå bra för er! Puss & kramar

2010-11-18 / 13:34:33     URL: http://missnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?