Ny Foundation från Maybelline *****

Köpte concealer och Foundation från Maybellines senaste tillskott, och jag blev förvånad! HELT UNDERBAR!!!! Den täcker verkligen otroligt bra och det känns inte ens att jag har smink på mig. Väldigt lätt och bekväm att ha i ansiktet. Jag lyckades t.om. råka träna när jag hade sminkat mig med detta och det blev inte alls glansigt, visst såg det inte ut som om det var precis nylagt men jag har i alla fall aldrig haft en sån bra foundation som verkligen sitter men ändå täcker så pass bra :) Är du ute och jagar efter en ny foundation i smink-djungeln så rekommenderar jag att du testar Maybellines nya 24h!

Rekommenderas starkt av mig *****
Kommentarer
Postat av: P

oj det var ett rba betyg, får testa den nästa gång! Nu har jag lumenes och den är lätt och fin men inte täckandes alls

2010-11-26 / 11:18:45     URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: P

öpte den idag och ska testa den i veckan tänkte jag, det jag provade på jobbet verkade iaf lovande=)

2010-11-28 / 13:48:06     URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?