Anställd som florist på Stenborgs :D

Igår var en riktigt händelserik dag!!!

Först hade jag och min syster möte med Carl-Eric om hans serviceföretag, han skulle börja annonsera om jobb igen.
Efter det mötet så hade jag ett möte med min chef Johan på mitt extrajobb som florist. Det var en annan tjej där också som heter Helena, och det visade sig att han ville anställa oss :D
Självklart skrev jag på papprena! Så nu är jag anställd på minst 30 timmar i veckan med en provanställning i 6 månader framåt. Ett jättebra schema och med en underbar chef! Jag är sååå glad!! LYCKORUS I HELA KROPPEN!

Direkt efter att jag skrivit på papprena på Stenborgs så gick jag till mitt andra extrajobb på Tempo Citylivs och sade upp mig! 1 månads uppsägningstid har jag där så nu är det bara att vänta tills den månaden har gått ut så jag kan börja jobba på Stenborgs på allvar!

Känner för att fira, men det kan jag ju inte göra mitt i veckan :p Ledig på lördag, det får bli då!

INSPIRATIONSBILDER FÖR ER FLORISTINTRESSERADE:

I stället för brudbukett!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?