Stenborgs Blommor - Interflora

Jag är så otroligt skitglad för att jag fått chansen att komma hit och jobba! TACK Malin L för att du gav ut mitt nummer och tipsade om mig!! ;)

Näbbukett jag gjorde i somras!

Brudbukett jag gjorde i somras!

Fast jag var riktigt nervös inför första dagen så gick den otroligt bra, och jag hann göra mycket mer än vad jag trodde själv...med tanke på att jag inte bundit en bukett sen jag gjorde Beatrice brudbukett den 10/10-2010.
Jag hann med att göra 5 rosbuketter, 5 fina höstbuketter, 5 julgrupper, och så band jag dörrkransar - tror det blev 10 stycken ungefär :D Sen tog jag självklart lite kunder också! Jag längtar tills på Fredag, då kommer chefen för Stenborgs blommor ringa och ge mig mera tider för december månad... roligt roligt!!! :D:D
Kommentarer
Postat av: camilla

härligt =)

2010-11-24 / 11:13:30     URL: http://trollens.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gratulerar! Brudbuketten var ju kanonfin också!

2010-11-24 / 19:55:16     URL: http://www.josefinsfoto.se
Postat av: Anonym

Oj vad imponerad jag blir. Så fin brudbukett - och så bra allt passar ihop - kläder/blommor. Duktig du är! Kram från Eva

2010-12-03 / 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?