Ska pyssla ihop nåt fint av den här!!

Hittade denna fina "ask" på en Interflora-butik, och jag blev sååå glad :D Ska ha den på golvet i hallen och tänkte göra nåt juligt och fint i den! Det är glas på alla sidorna men ovanpå är det bara som ett smides-lock som går att lyfta av. Bild på hur det blir när den är klar kommer sen :) Jag har en idé hur jag ska ha i "asken" men kom gärna med ideér ni så kanske jag kan tänka lite bredare. Storleken är ungefär 30x30x30cm. Wihooo, här ska pysslas! Ha en fortsatt trevlig kväll...Själv ska jag krypa ner i soffan och kolla på BECK :D
Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

RE: hmm, om jag var du skulle jag nog satsa på en canon :)

2010-11-22 / 00:58:43     URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?